zamówienie na:

usługa szkoleniowa

zamawiający: Powiatowy Urząd Pracy w Łosicach
tryb zamówienia: przetarg nieograniczony
nr sprawy: RP.4231.2.13.2013.JZ
wartość: powyżej 14 000 euro
termin składania ofert: 29 lipca 2013  10:00
wynik postępowania: udzielenie zamówienia 




Łosice: usługa szkoleniowa
Numer ogłoszenia: 284170 - 2013; data zamieszczenia: 19.07.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Łosicach , ul. Narutowicza 6, 08-200 Łosice, woj. mazowieckie, tel. 083 3573330, faks 083 3573330.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.puplosice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: usługa szkoleniowa.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie szkolenia pod nazwą Kurs pracownika administracyjno-biurowego dla 15 osób Uczestników/ Uczestniczek Projektu Nie Daj Się Wykluczyć! realizowanego przez Powiat Łosicki/ Powiatowy Urząd Pracy w Łosicach w partnerstwie z Gminą Olszanka/ Gminnym Ośrodkiem Pomocy Społecznej w Olszance w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytetu VII Promocja integracji społecznej, Działania 7.2 Przeciwdziałanie wykluczeniu i wzmocnienie sektora ekonomii społecznej, Poddziałania 7.2.1 Aktywizacja zawodowa i społeczna osób zagrożonych wykluczeniem społecznym. Celem szkolenia jest przygotowanie Uczestników/Uczestniczek projektu Nie Daj Się Wykluczyć! do prowadzenia biura i sekretariatu pracodawcy. Miejsce szkolenia: miasto Łosice. Liczba godzin szkolenia 190 godzin zegarowych, przy czym za godzinę zegarową uznaje się: 1 godzina zegarowa 45 minut zajęć plus 15 minut przerwy. Zakres szkolenia: I Moduł Organizacja pracy biura około 65 godzin (zasady pracy w biurze i w sekretariacie; konstruowanie pism; zarządzanie dokumentacją, w tym elektroniczną, obieg dokumentów; archiwizacja dokumentacji, w tym elektronicznej; organizacja efektywnych spotkań i zebrań; obsluga klientów i gości; zasady prowadzenia rozmów telefonicznych.); II Moduł Podstawowe procedury administracyjno-prawne około 60 godzin (Kodeks postępowania administracyjnego; instrukcja kancelaryjna; podstawy prawa pracy; specyfika prawa pracy w porównaniu z innymi gałęziami prawa); III Moduł Obsługa komputera i urządzeń biurowych około 65 godzin (podstawowe zagadnienia dotyczące obsługi komputera i urządzeń biurowych; praca w środowisku Windows ze szczególnym uwzględnieniem edytora tekstów i arkusza kalkulacyjnego - praktyczne ćwiczenia; obsługa spraw kadrowo-płacowych w programach użytkowych typu Płatnik, Symfonia). Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć na druku stanowiącym zał. nr 1 do Formularza Ofertowego program szkolenia, sporządzony w oparciu o zakres szkolenia określony w pkt. 6 oraz uwzględniać standardy kwalifikacji zawodowych w zawodzie pracownik administracyjno-biurowy, zawarte na stronie: www.standardyiszkolenia.praca.gov.pl. Dopuszcza się modyfikację programu jeśli chodzi o kolejność poszczególnych zagadnień, modyfikację jeżeli chodzi o liczbę godzin w ramach bloków programowych. Wykonawca zobowiązany jest przeprowadzić szkolenie w formie wykładów, ćwiczeń, warsztatów. Celem intensyfikacji szkoleń oraz przeciwdziałania rozciągnięciu szkolenia w czasie, zajęcia muszą być realizowane przeciętnie nie mniej niż 30 godzin zegarowych w tygodniu tzn. minimum 5 dni w tygodniu od poniedziałku do piątku z pominięciem niedziel i świąt, nie mniej niż po 6 godzin zegarowych dziennie i nie więcej niż po 8 godzin zegarowych dziennie w godzinach między 8.00 a 18.00. Wyjątkowo dopuszcza się organizację zajęć w soboty. Zajęcia muszą być zorganizowane przez maksymalnie 32 kolejno następujące po sobie dni (nie licząc sobót, niedziel i świąt). W przypadku, gdy szkolenie rozpocznie się w inny dzień tygodnia niż poniedziałek i/lub zakończy się w inny dzień niż piątek, to liczba godzin zegarowych szkolenia może być proporcjonalnie mniejsza w stosunku do przeciętnej liczby godzin zegarowych w tygodniu. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wskazał co najmniej trzech trenerów/ wykładowców/ szkoleniowców do realizacji zamówienia, którzy: 1 posiadają wykształcenie wyższe; 2 posiadają min. 2 letnie doświadczenie zawodowe z zakresu zagadnień wymienionych w module, z którego będą prowadzić zajęcia; 3 przeprowadzili min. 2 szkolenia grupowe (co najmniej 50 godzin jedno) dla min. 10 osób z zakresu zagadnień wymienionych w module, z którego będą prowadzić zajęcia w okresie trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia szkoleń jest krótszy, to w tym okresie. Zamawiający dopuszcza możliwość prowadzenia przez jednego trenera/ wykładowcę/ szkoleniowca więcej niż jednego modułu, jednak zgodnie z w/w warunkami osoba taka musi posiadać doświadczenie zawodowe i doświadczenie w postaci prowadzenia min. 2 szkoleń grupowych (co najmniej 50 godzin jedno) dla min. 10 osób do każdego modułu osobno. Wykonawca musi zapewnić salę wykładową dostosowaną do liczby Uczestników/ Uczestniczek w grupie (min 2 m² powierzchni na jednego uczestnika), spełniającą wymogi BHP oraz posiadającą zaplecze sanitarne (WC, umywalka). Sala powinna być wyposażona w sprzęt dydaktyczny: tablicę do pisania lub flipchart, diaskop lub rzutnik multimedialny. Pracownia komputerowa powinna posiadać minimum 15 samodzielnych stanowisk (jedno stanowisko na jednego Uczestnika/ Uczestniczkę szkolenia). Każda osoba biorąca udział w szkoleniu musi mieć dostęp do wszystkich programów komputerowych wykorzystywanych w ramach danego modułu. Pomieszczenia, w których odbywa się szkolenie muszą być odpowiednio oznakowane, zgodnie z obowiązującymi Wytycznymi dotyczącymi oznakowania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki (PO KL). Do realizacji szkolenia Wykonawca zapewni każdemu Uczestnikowi/ Uczestniczce szkolenia materiały szkoleniowe: min. 1 podręcznik lub skrypt dotyczący zakresu szkolenia, zawierający min 20 kartek, notes, długopis, pen-drive o pojemności min. 2 GB na którym będą zapisane wszystkie materiały oraz prezentacje użyte na szkoleniu. Materiały szkoleniowe, które po zakończeniu wsparcia szkoleniowego przechodzą na własność każdego(ej) Uczestnika/ Uczestniczki szkolenia muszą być odpowiednio oznakowane, zgodnie z obowiązującymi Wytycznymi dotyczącymi oznakowania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki (PO KL). Wykonawca zapewni jeden komplet materiałów i pomocy szkoleniowych do archiwizacji dokumentacji dla Zamawiającego. Wykonawca zapewni Uczestnikom/ Uczestniczkom szkolenia podczas przerwy w warsztatach/ wykładach/ ćwiczeniach w każdym dniu szkolenia, catering w formie suszu konferencyjnego (kawa i herbata, śmietanka do kawy, cytryna świeżo skrojona w plasterki, cukier, zimne napoje min 2 butelki 0,5l/osobę, ciastka) oraz jeden ciepły posiłek, składający się min. z sztuki mięsa/ ryby o wadze min. 200 g, ziemniaki/ ryż/ makaron o wadze min. 200g, zestaw min. 3 surówek o wadze min. 200 g każda; w przypadku dań wegetariańskich porcja obiadowa o wadze 450 g dla jednego Uczestnika/ Uczestniczki szkolenia. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia obsługi cateringowej wyłącznie przy użyciu produktów świeżych, spełniających normy jakości produktów spożywczych, jak również estetycznego podawania poczęstunku. Do przygotowania kawy i herbaty Uczestnicy/Uczestniczki muszą mieć zapewnione łyżeczki, filiżanki lub kubki jednorazowe przystosowane do napojów gorących. Wykonawca musi zapewnić Uczestnikom/ Uczestniczkom szkolenia pomieszczenie socjalne, umożliwiające higieniczne spożywanie poczęstunku. Wymagane jest, aby powierzchnia pomieszczenia socjalnego, liczba stolików i krzeseł była dostosowana do liczby Uczestników/Uczestniczek szkolenia. Ciepłe posiłki muszą być zróżnicowane i nie mogą powtarzać się częściej niż raz na 5 dni szkoleniowych. Sposób podania ciepłego posiłku: 1. w sytuacji dowozu posiłków do sali szkoleniowej każdy Uczestnik/ Uczestniczka szkolenia musi mieć zapewnione miejsce siedzące, drugie danie musi być podane na ciepło w pojemniku termoizolacyjnym z kompletem sztućców jednorazowych i serwetek, 2. w sytuacji spożywania posiłków w restauracji, stołówce itp. każdy Uczestnik/ Uczestniczka szkolenia musi mieć zapewnione miejsce siedzące, posiłki muszą być serwowane na ciepło, podane na zastawie obiadowej ze sztućcami i serwetkami. Miejsce posiłku nie może być oddalone więcej niż 5 minut drogi pieszo od miejsca przeprowadzenia szkolenia. Wykonawca zapewni opiekuna, czyli osobę odpowiedzialną za organizację szkolenia, wskazaną do kontaktu z Uczestnikami/ Uczestniczkami szkolenia oraz Zamawiającym. Zamawiający wymaga od opiekuna obecności na szkoleniu w dniu rozpoczęcia i zakończenia szkolenia oraz bieżącego monitorowania/ nadzorowania przebiegu szkolenia. Po zakończeniu szkolenia Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia na koniec szkolenia oceny nabytych umiejętności w formie pisemnej, ankiety oceniającej szkolenie i wydania zaświadczenia lub innego dokumentu potwierdzającego ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 14 września 2010 r. w sprawie standardów i warunków prowadzenia usług rynku pracy (Dz. U. Nr 177, poz. 1193 z późn. zm.). W związku z realizacją szkolenia w ramach projektu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Wykonawca zobowiązany jest wydać zaświadczenie z logo Unii Europejskiej i EFS i Kapitału Ludzkiego i informacją Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Poddziałania 7.2.1 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Szkolenie jest współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Wykonawca jest zobowiązany przechowywać dokumenty związane z realizacją Projektu do dnia 31 grudnia 2020r. w sposób zapewniający dostępność poufność i bezpieczeństwo.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 50.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał wpis do rejestru instytucji szkoleniowych (RIS) zgodnie z art. 20 ust. 1 ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (tekst jednolity: Dz. U. z 2013r Nr 674, z późn. zm.). Ocena spełnienia warunku będzie dokonana na podstawie Oświadczenia, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (zał. nr 3 do SIWZ). Dodatkowo ocena spełnienia warunku dokonana będzie przez Zamawiającego poprzez weryfikację wpisu do RIS w elektronicznej bazie danych prowadzonej przez wojewódzki urząd pracy właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej. Warunek zostanie spełniony, jeśli Wykonawca będzie figurował w RIS na dzień składania ofert. Wykonawca może dołączyć do oferty zaświadczenie o wpisie do RIS.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca powinien udokumentować posiadanie wiedzy i doświadczenia poprzez wykazanie, że w ostatnich trzech latach przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności był krótszy, to w tym okresie zrealizował min. 2 szkolenia w ilości min. 100 godzin dla min. 10 osób w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia. W tym celu należy przedłożyć - Wykaz wykonanych usług (zał. nr 4 do SIWZ) w zakresie objętym przedmiotem zamówienia oraz załączyć dokumenty, czy wymienione usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Ocena spełnienia warunku dokonana będzie na podstawie treści wymaganych dokumentów.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca powinien wykazać, że dysponuje odpowiednią salą wykładową, dostosowaną do liczby Uczestników/Uczestniczek w grupie (min 2 m² powierzchni na jednego Uczestnika/Uczestniczkę), spełniającą wymogi BHP oraz posiadającą zaplecze sanitarne (WC, umywalka). Sala powinna być wyposażona w odpowiedni sprzęt dydaktyczny: tablicę do pisania lub filipchart, diaskop lub rzutnik multimedialny. Pracownia komputerowa powinna posiadać minimum 15 samodzielnych stanowisk (jedno stanowisko na jednego Uczestnika/Uczestniczkę szkolenia). Każda osoba biorąca udział w szkoleniu musi mieć dostęp do wszystkich programów komputerowych wykorzystywanych w ramach danego modułu. W tym celu należy przedłożyć - Wykaz bazy lokalowej i techniczno - dydaktycznej (zał. nr 5 do SIWZ). Ocena spełnienia warunku dokonana będzie na podstawie treści wymaganego dokumentu.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wskazał co najmniej trzech trenerów/ wykładowców/ szkoleniowców do realizacji zamówienia, którzy: 1. posiadają wykształcenie wyższe 2. posiadają min. 2 letnie doświadczenie zawodowe z zakresu zagadnień wymienionych w module, z którego będą prowadzić zajęcia, 3.przeprowadzili min. 2 szkolenia grupowe (co najmniej 50 godzin jedno) dla min. 10 osób z zakresu zagadnień wymienionych w module, z którego będą prowadzić zajęcia w okresie trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia szkoleń jest krótszy, to w tym okresie. W tym celu należy przedłożyć - Wykaz trenerów/ wykładowców/ szkoleniowców, przewidzianych do realizacji zamówienia (zał. nr 6 do SIWZ). Ocena spełnienia warunku dokonana będzie na podstawie treści wymaganych dokumentów

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wskazuje szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia warunku dokonana będzie na podstawie Oświadczenia, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp (zał. nr 3 do SIWZ).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z powodu nie spełniania warunków, o których mowa w art. 24 ust. 2 pkt 1

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 80
  • 2 - doswiadczenie wykonawcy w prowadzeniu tego typu szkoleń - 10
  • 3 - posiadanie certyfikatu jakości kształcenia/szkolenia - 10

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. zmiany terminu i miejsca realizacji przedmiotu umowy a) w przypadku wystąpienia sytuacji związanych z działaniem siły wyższej, tj. wyjątkowych zdarzeń lub niezwykłych i nieprzewidzianych okoliczności nie zależnych od Strony, która się na nie powołuje i których konsekwencji mimo zachowania należytej staranności nie można było uniknąć, uniemożliwiających przeprowadzenie szkolenia w terminie lub miejscu wskazanym w ofercie. Wykonawca ma obowiązek zapewnić realizację przedmiotu zamówienia w równoważnym miejscu i terminie uzgodnionym z Zamawiającym, b) konieczne okaże się wydłużenie terminu realizacji umowy z przyczyn organizacyjnych leżących po stronie Zamawiającego, w związku z niemożliwością realizacji przedmiotu zamówienia w zakładanym terminie. Wykonawca ma obowiązek zapewnić realizację przedmiotu zamówienia w terminie uzgodnionym z Zamawiającym. Powyższe zmiany muszą zostać zaakceptowane przez Zamawiającego, nie mogą wpłynąć na jakość realizowanej usługi i na wysokość ceny za realizację usługi. Zmiana musi być dokonana w formie pisemnej. Do dokonania zmiany wymagane jest zawarcie stosownego aneksu. 2. zmiany osób wykonujących usługę. W przypadku zaistnienia okoliczności uniemożliwiających przeprowadzenie zajęć przez osoby wskazane przez Wykonawcę w ofercie na skutek nieprzewidzianych okoliczności, tj. choroby, zgonu Wykonawca ma obowiązek przedstawić dokumenty potwierdzające zaistniały fakt i zapewnić osoby na zastępstwo o takich samych lub wyższych kwalifikacjach i doświadczeniu zawodowym wymaganym przez Zamawiającego. Powyższa zmiana wymaga akceptacji Zamawiającego ale nie wymaga zmian w umowie i sporządzenia aneksu. 3. zmiany liczby osób skierowanych na szkolenie. Zamawiający dopuszcza zaistnienie okoliczności uniemożliwiających skierowanie na szkolenie liczby osób ustalonej w umowie, zależnej od liczby zdolnych do uczestnictwa w szkoleniu. Powyższa zmiana wymaga akceptacji Zamawiającego ale nie wymaga zmian w umowie i sporządzenia aneksu.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.puplosice.pl zakładka Urząd - Zamówienia publiczne
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy w Łosicach ul. Narutowicza 6, 08-200 Łosice, pokój 62.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.07.2013 godzina 10:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy w Łosicach ul. Narutowicza 6, 08-200 Łosice, sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Szkolenie jest organizowane w związku z realizacją przez Powiat Łosicki/Powiatowy Urząd Pracy w Łosicach w partnerstwie z Gminą Olszanka/Gminnym Ośrodkiem Pomocy Społecznej w Olszance projektu pt. Nie Daj Się Wykluczyć! nr POKL.07.02.01-14-027/12 w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytetu VII Promocja integracji społecznej, Działania 7.2 Przeciwdziałanie wykluczeniu i wzmocnienie sektora ekonomii społecznej, Poddziałania 7.2.1 Aktywizacja zawodowa i społeczna osób zagrożonych wykluczeniem społecznym.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ogłoszenie o udzieleniu zamówienia.pdf (262kB) pdf

Inf strona postępowanie p admi-biur.pdf (59kB) pdf

SIWS.pdf (1459kB) pdf

zalącznik nr 1.pdf (367kB) pdf

załącznik nr 2.pdf (171kB) pdf

załącznik nr 2.doc (263kB) word

załącznik nr 3.pdf (42kB) pdf

załącznik nr 3.doc (216kB) word

załącznik nr 4.pdf (37kB) pdf

załącznik nr 4.doc (216kB) word

załącznik nr 5.pdf (64kB) pdf

załącznik nr 5.doc (223kB) word

załącznik nr 6.pdf (38kB) pdf

załącznik nr 6.doc (221kB) word

załącznik nr 7.pdf (34kB) pdf

załącznik nr 7.doc (217kB) word

załącznik nr 8.pdf (39kB) pdf

załącznik nr 8.doc (217kB) word

załącznik nr 9.pdf (57kB) pdf

załącznik nr 9.doc (221kB) word


metryczka


Opublikował: Agnieszka Chomiuk (2 kwietnia 2014, 15:15:04)

Ostatnia zmiana: Marek Adamiuk (7 grudnia 2017, 08:22:03)
Zmieniono: błąd

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 679