zamówienie na:

usługa szkoleniowa

zamawiający: Powiatowy Urząd Pracy w Łosicach
tryb zamówienia: przetarg nieograniczony
nr sprawy: RP.4231.3.25.2014.PO
wartość: powyżej 14 000 euro
termin składania ofert: 1 kwietnia 2014  10:00
wynik postępowania: udzielono zamówienia 




Łosice: usługa szkoleniowa
Numer ogłoszenia: 97926 - 2014; data zamieszczenia: 24.03.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Łosicach , ul. Narutowicza 6, 08-200 Łosice, woj. mazowieckie, tel. 083 3573330, faks 083 3573330.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.puplosice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: usługa szkoleniowa.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup usługi szkoleniowej - organizacja i przeprowadzenie szkolenia pod nazwą Kurs komputerowy z obsługą programu użytkowego WF-MAG dla 8 Uczestników/Uczestniczek biorących udział w projekcie Twoja szansa na pracę realizowanym przez Powiat Łosicki/Powiatowy Urząd Pracy w Łosicach w partnerstwie z Urzędem Miasta i Gminy w Łosicach/Miejsko-Gminnym Ośrodkiem Pomocy Społecznej w Łosicach, współfinansowanym przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Priorytetu VI, Działania 6.1, Poddziałania 6.1.1 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Celem szkolenia będzie teoretyczne i praktyczne przygotowanie Uczestników/Uczestniczek szkolenia do pracy w handlu detalicznym i hurtowym - nauka obsługi podstawowych programów użytkowych w środowisku Windows oraz zapoznanie się z programem WF-MAG, wykorzystywanym w gospodarce magazynowej i handlu. Miejsce odbywania szkolenia: miasto Łosice, Liczba godzin szkolenia: 100 godzin zegarowych. Godzina zegarowa liczy 60 minut i obejmuje zajęcia dydaktyczne liczące 45 minut oraz przerwę, liczącą średnio 15 minut; długość przerwy może być ustalana w sposób elastyczny. Zakres szkolenia: 1) podstawy obsługi komputera,2) obsługa podstawowego programu użytkowego WF-MAG. Program i harmonogram szkolenia: Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty na druku stanowiącym Załącznik Nr 1 do Formularza Ofertowego szczegółowy program szkolenia sporządzony w oparciu o określony przez Zamawiającego zakres szkolenia: 1) obsługa komputera: omówienie systemu operacyjnego Windows ze szczególnym uwzględnieniem edytora tekstu i arkusza kalkulacyjnego, operacje wykonywane na plikach i folderach, obsługa menu i okien dialogowych przy pomocy klawiatury; obsługa Internetu - wyszukiwanie informacji na stronach www, obsługa poczty internetowej, założenie własnego konta; poznanie zasad bezpieczeństwa danych, organizacja danych. Zagadnienia powinny obejmować łącznie 50 godzin, w tym 10 godzin zajęć teoretycznych i 40 godzin zajęć praktycznych umożliwiających zdobycie podstawowych wiadomości i umiejętności w zakresie obsługi komputera; 2) zapoznanie uczestników szkolenia z programem WF-MAG: obsługa programów magazynowych, gospodarka magazynowa, archiwizacja danych, przyjęcia towaru, przyjęcia zwrotów, wydanie towaru na zewnątrz, depozyty, wierzytelności, kasa, reklamacja, opakowanie zwrotne, wydruki stanu towaru, zestawienia, obsługa archiwum, wystawianie faktur. Zagadnienia powinny obejmować łącznie 50 godzin, w tym 10 godzin zajęć teoretycznych i 40 godzin zajęć praktycznych umożliwiających zdobycie wiedzy i umiejętności związanych z obsługą programu WF-MAG. Wybrany Wykonawca opracuje i przedstawi Wybrany Zamawiającemu na dwa dni przed podpisaniem umowy szczegółowy harmonogram szkolenia, który stanowił będzie załącznik do umowy. Sposób organizacji szkolenia: Wykonawca zobowiązany jest przeprowadzić szkolenie w formie kursu składającego się z części teoretycznej i praktycznej oraz wykorzystującego takie metody pracy jak: mini-wykład, prezentacja multimedialna, ćwiczenia praktyczne na komputerach. Zajęcia muszą odbywać się od poniedziałku do piątku z pominięciem sobót, niedziel i świąt, w oparciu o plan nauczania obejmujący co najmniej 30 godzin zegarowych na każdego Uczestnika/Uczestniczkę kursu w tygodniu (godzina zegarowa liczy 60 minut i obejmuje zajęcia dydaktyczne liczące 45 minut oraz przerwę, liczącą 15 minut; długość przerwy może być ustalana w sposób elastyczny), w godzinach od 8.00 do 18.00, nie mniej niż po 6 godzin zegarowych dziennie ale nie więcej niż po 8 godzin. Zamawiający dopuszcza w ostatnim dniu szkolenia liczbę godzin szkolenia nie mniej niż 2 i nie więcej niż 8 godzin, jeżeli będzie to wynikało z rozłożenia zakresu godzin szkolenia. Zajęcia muszą być ułożone w taki sposób, aby nie kończyły się przerwą. Zajęcia muszą być zorganizowane przez maksymalnie 17 kolejno następujących po sobie dni (nie licząc sobót, niedziel i świąt). W przypadku, gdy kurs rozpocznie się w inny dzień tygodnia niż poniedziałek i/lub zakończy się w inny dzień niż piątek, to liczba godzin zegarowych szkolenia może być proporcjonalnie mniejsza w stosunku do przeciętnej liczby godzin zegarowych w tygodniu. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wskazał co najmniej dwóch trenerów/wykładowców/szkoleniowców do realizacji zamówienia, którzy: 1) posiadają doświadczenie zawodowe, 2) posiadają wykształcenie min. średnie, 3) przeprowadzili min. 3 szkolenia grupowe (każde: co najmniej 40 godzin dla min. 6 osób) z zakresu: - obsługi komputera (wskazać zajęcia teoretyczne i/lub praktyczne), - obsługi programu użytkowego WF-MAG (wskazać zajęcia teoretyczne i/lub praktyczne), w okresie trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia szkoleń jest krótszy, to w tym okresie. Zamawiający dopuszcza możliwość prowadzenia szkolenia przez jednego trenera/wykładowcę/szkoleniowca.. Wymagane warunki lokalowe oraz wyposażenie pomieszczeń w sprzęt i pomoce dydaktyczne: Wykonawca musi zapewnić salę szkoleniową dostosowaną do liczby Uczestników/Uczestniczek w grupie (min 2 m² powierzchni na jednego uczestnika), spełniającą wymogi BHP oraz posiadającą zaplecze sanitarne (WC, umywalka). Sala powinna być wyposażona w sprzęt dydaktyczny: tablicę do pisania lub flipchart, diaskop lub rzutnik multimedialny oraz powinna posiadać minimum 8 samodzielnych stanowisk komputerowych (jedno stanowisko na jednego Uczestnika/ Uczestniczkę szkolenia). Każda osoba biorąca udział w szkoleniu musi mieć dostęp do wszystkich programów komputerowych wykorzystywanych w ramach szkolenia. Komputery muszą być wyposażone w legalne, licencjonowane oprogramowanie w polskiej wersji językowej, połączone w sieć komputerową z dostępem do Internetu z każdej końcówki. Grupa powinna dysponować co najmniej jedną drukarką sieciową, jednym skanerem i jedną nagrywarką. Sala szkoleniowa, w której odbywa się szkolenie musi być odpowiednio oznakowana, zgodnie z obowiązującymi Wytycznymi dotyczącymi oznakowania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki (PO KL). Do realizacji szkolenia Wykonawca zapewni każdemu Uczestnikowi/ Uczestniczce szkolenia materiały szkoleniowe: min. 1 podręcznik zgodny z tematyką i zakresem szkolenia z podaniem autora/ów, tytułu i daty wydania (dodatkowym materiałem dydaktycznymi może być skrypt), notes zawierający min 20 kartek oraz długopis. Materiały szkoleniowe muszą być adekwatne do treści szkolenia z aktualnymi wiadomościami, muszą być nowe (nieużywane). Materiały szkoleniowe, które po zakończeniu wsparcia szkoleniowego przechodzą na własność każdego(ej) Uczestnika/Uczestniczki szkolenia i muszą być odpowiednio oznakowane, zgodnie z obowiązującymi Wytycznymi dotyczącymi oznakowania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki (PO KL). Wykonawca zapewni jeden komplet materiałów i pomocy szkoleniowych do archiwizacji dokumentacji dla Zamawiającego. Wyżywienie dla Uczestników/Uczestniczek szkolenia: Wykonawca zapewni Uczestnikom/Uczestniczkom szkolenia podczas przerwy w zajęciach/wykładach/ćwiczeniach w każdym dniu szkolenia, catering w formie suszu konferencyjnego (kawa i herbata, śmietanka do kawy, cytryna świeżo skrojona w plasterki, cukier, zimne napoje - min 1 butelka 0,5l/osobę, ciastka) oraz jeden ciepły posiłek, składający się min. z sztuki mięsa/ryby o wadze min. 200 g, ziemniaków/ ryżu/makaronu o wadze min. 200g, zestaw min. 2 surówek o wadze min. 200 g każda; w przypadku dań wegetariańskich porcja obiadowa o wadze 450 g dla jednego/jednej Uczestnika/Uczestniczki szkolenia. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia obsługi cateringowej wyłącznie przy użyciu produktów świeżych, spełniających normy jakości produktów spożywczych, jak również estetycznego podawania poczęstunku. Do przygotowania kawy i herbaty Uczestnicy/Uczestniczki muszą mieć zapewnione łyżeczki, filiżanki lub kubki jednorazowe przystosowane do napojów gorących. Wykonawca musi zapewnić Uczestnikom/Uczestniczkom szkolenia pomieszczenie socjalne, umożliwiające higieniczne spożywanie poczęstunku. Wymagane jest, aby powierzchnia pomieszczenia socjalnego, liczba stolików i krzeseł była dostosowana do liczby Uczestników/Uczestniczek szkolenia. Cciepłe posiłki muszą być zróżnicowane i nie mogą powtarzać się częściej niż raz na 5 dni szkoleniowych. Sposób podania ciepłego posiłku: 1) w sytuacji dowozu posiłków do sali szkoleniowej - każdy Uczestnik/Uczestniczka szkolenia musi mieć zapewnione miejsce siedzące, drugie danie musi być podane na ciepło w pojemniku termoizolacyjnym z kompletem sztućców jednorazowych i serwetek, 2) w sytuacji spożywania posiłków w restauracji, stołówce itp. - każdy Uczestnik/ Uczestniczka szkolenia musi mieć zapewnione miejsce siedzące, posiłki muszą być serwowane na ciepło, podane na zastawie obiadowej ze sztućcami i serwetkami. Miejsce posiłku nie może być oddalone więcej niż 5 minut drogi pieszo od miejsca przeprowadzenia szkolenia. Nadzór wewnętrzny służący podnoszeniu jakości prowadzonego szkolenia: Wykonawca zapewni koordynatora szkolenia, czyli osobę odpowiedzialną za organizację szkolenia, wskazaną do kontaktu z Uczestnikami/Uczestniczkami szkolenia oraz Zamawiającym. Zamawiający nie wymaga obecności koordynatora na szkoleniu, o ile koordynator jest w stanie rozwiązywać problemy zgłaszane przez Uczestników/Uczestniczki szkolenia i/lub Zamawiającego oraz kontrolować przebieg szkolenia na odległość. Zamawiający wymaga obecności koordynatora szkolenia w pierwszym i w ostatnim dniu szkolenia. Ubezpieczenie od następstw nieszczęśliwych wypadków: Wykonawca jest zobowiązany ubezpieczyć Uczestników/Uczestniczki szkolenia od następstw nieszczęśliwych wypadków (NNW) na czas trwania szkolenia oraz w drodze do i z miejsca szkolenia. Sposób sprawdzenia efektów szkolenia: Po zakończeniu szkolenia Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia na koniec szkolenia: 1) oceny nabytych umiejętności w formie pisemnej, 2) ankiety oceniającej szkolenie, 3) wydania stosownego zaświadczenia lub innego dokumentu potwierdzającego ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji zawierającego: a) numer z rejestru, b)imię i nazwisko oraz numer PESEL Uczestnika/Uczestniczek szkolenia, c) nazwę instytucji szkoleniowej przeprowadzającej szkolenie, d)nazwę szkolenia, e) okres trwania szkolenia, lub w przypadku instytucji szkoleniowych, które wydają zaświadczenia zgodne ze wzorem określonym w rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 stycznia 2012r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych dołączenia do zaświadczenia suplementu zawierającego informacje na temat okresu trwania szkolenia, tematów i wymiaru godzin zajęć edukacyjnych. W związku z realizacją szkolenia w ramach projektu współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Wykonawca zobowiązany jest wydać zaświadczenie z logo Unii Europejskiej i EFS oraz Kapitału Ludzkiego i informacją - Szkolenie zrealizowano w ramach projektu Twoja szansa na pracę realizowanego przez Powiat Łosicki/Powiatowy Urząd Pracy w Łosicach w partnerstwie z Urzędem Miasta i Gminy w Łosicach/Miejsko-Gminnym Ośrodkiem Pomocy Społecznej w Łosicach, współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Priorytetu VI, Działania 6.1, Poddziałania 6.1.1 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Wybrany Wykonawca przedłoży Zamawiającemu na dwa dni przed podpisaniem umowy wzór zaświadczenia o ukończeniu szkolenia i wzór ankiety oceniającej szkolenie, które stanowić będą załączniki do umowy.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.80.00.00-9.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.05.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca spełni warunek, jeżeli posiada wpis do rejestru instytucji szkoleniowych (RIS) zgodnie z art. 20 ust. 1 ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (tekst jednolity: Dz. U.z 2013 r. poz. 674 z późn. zm.). Ocena spełnienia warunku będzie dokonana na podstawie Oświadczenia, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, (Załącznik Nr 3 do SIWZ). Dodatkowo ocena spełnienia warunku dokonana będzie przez Zamawiającego poprzez weryfikację wpisu do RIS w elektronicznej bazie danych prowadzonej przez Wojewódzki Urząd Pracy właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej. Warunek zostanie spełniony, jeśli Wykonawca będzie figurował w RIS na dzień składania ofert. Wykonawca może dołączyć do oferty zaświadczenie o wpisie do RIS

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że w ostatnich trzech latach przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności był krótszy, to w tym okresie zrealizował co najmniej trzy szkolenia grupowe (dla grup o liczebności co najmniej 6 osób każde i o liczbie godzin minimum 80 każde) na zlecenie instytucji zewnętrznej w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia. W tym celu należy przedłożyć dokument-Wykaz wykonanych usług w zakresie objętym przedmiotem zamówienia (Załącznik Nr 4 do SIWZ) oraz załączyć dowody, że wykazane usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Ocena spełnienia warunku dokonana będzie na podstawie treści wymaganych dokumentów

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że na czas realizacji zamówienia będzie dysponował odpowiednią salą szkoleniową dostosowaną dla grupy co najmniej 8 uczestników (min 2 m² powierzchni na jednego uczestnika), spełniającą wymogi BHP oraz posiadającą zaplecze sanitarne (WC, umywalka). Sala powinna być wyposażona w sprzęt dydaktyczny: tablicę do pisania lub flipchart, diaskop lub rzutnik multimedialny. Sala powinna być wyposażona w sprzęt dydaktyczny: tablicę do pisania lub flipchart, diaskop lub rzutnik multimedialny oraz powinna posiadać minimum 8 samodzielnych stanowisk komputerowych (jedno stanowisko na jednego Uczestnika/ Uczestniczkę szkolenia). Każda osoba biorąca udział w szkoleniu musi mieć dostęp do wszystkich programów komputerowych wykorzystywanych w ramach szkolenia. Obsługa urządzeń powinna zostać sprawdzona przed rozpoczęciem zajęć. Komputery muszą być wyposażone w legalne, licencjonowane oprogramowanie w polskiej wersji językowej, połączone w sieć komputerową z dostępem do Internetu z każdej końcówki. Grupa powinna dysponować co najmniej jedną drukarką sieciową, jednym skanerem i jedną nagrywarką. Sala szkoleniowa, w której odbywa się szkolenie musi być odpowiednio oznakowana, zgodnie z obowiązującymi Wytycznymi dotyczącymi oznakowania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki (PO KL). W tym celu należy przedłożyć dokument - Wykaz bazy lokalowej i techniczno - dydaktycznej (Załącznik Nr 5 do SIWZ). Ocena spełnienia warunku dokonana będzie na podstawie treści wymaganego dokumentu

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że na czas realizacji zamówienia będzie dysponował co najmniej dwoma trenerami/wykładowcami/szkoleniowcami do realizacji zamówienia, którzy: Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wskazał co najmniej dwóch trenerów/wykładowców/szkoleniowców do przeprowadzenia zajęć teoretycznych i praktycznych: 1) posiadają doświadczenie zawodowe, 2) posiadają wykształcenie min. średnie, 3) przeprowadzili min. 3 szkolenia grupowe (każde: co najmniej 40 godzin dla min. 6 osób) z zakresu: - obsługi komputera (wskazać zajęcia teoretyczne i/lub praktyczne), - obsługi programu użytkowego WF-MAG (wskazać zajęcia teoretyczne i/lub praktyczne), w okresie trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia szkoleń jest krótszy, to w tym okresie. Zamawiający dopuszcza możliwość prowadzenia szkolenia przez jednego trenera/wykładowcę/szkoleniowca.W tym celu należy przedłożyć dokumenty, - Wykaz trenerów/wykładowców/szkoleniowców, przewidzianych do realizacji zamówienia Załącznik Nr 6 do SIWZ i Załącznik Nr 6a do SIWZ dla każdego z trenerów/wykładowców/szkoleniowców.Ocena spełnienia warunku dokonana będzie na podstawie treści wymaganych dokumentów. Jeżeli wskazując doświadczenie trenera/wykładowcy/szkoleniowca Wykonawca wskaże szkolenie z którego nie będzie wynikać że szkolenie dotyczyło wymaganej tematyki należy zaznaczyć pisemnie, że w wykazanym szkoleniu były przeprowadzone zajęcia/moduły ze wskazaniem tematu prowadzone przez trenera/wykładowcę/szkoleniowca

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wskazuje szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia warunku będzie dokonana na podstawie Oświadczenia, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, (Załącznik Nr 3 do SIWZ).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z powodu nie spełniania warunków, o których mowa w art. 24 ust. 2 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 75
  • 2 - Doświadczenie wykonawcy w prowadzeniu tego typu szkoleń - 10
  • 3 - Doświadczenie zawodowe trenerów/ wykładowców/ szkoleniowców - 10
  • 4 - Posiadanie certyfikatu systemu zarządzania jakością - 5

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zmiany mogą dotyczyć: 1) zmiany terminu i miejsca realizacji przedmiotu umowy: a) w przypadku wystąpienia sytuacji związanych z działaniem siły wyższej, tj. wyjątkowych zdarzeń lub niezwykłych i nieprzewidzianych okoliczności nie zależnych od Strony, która się na nie powołuje i których konsekwencji mimo zachowania należytej staranności nie można było uniknąć, uniemożliwiających przeprowadzenie szkolenia w terminie lub miejscu wskazanym w ofercie. Wykonawca ma obowiązek zapewnić realizację przedmiotu zamówienia w równoważnym miejscu i terminie uzgodnionym z Zamawiającym; b) konieczne okaże się wydłużenie terminu realizacji umowy z przyczyn organizacyjnych leżących po stronie Zamawiającego, w związku z niemożliwością realizacji przedmiotu zamówienia w zakładanym terminie. Wykonawca ma obowiązek zapewnić realizację przedmiotu zamówienia w terminie uzgodnionym z Zamawiającym. Powyższe zmiany muszą zostać zaakceptowane przez obie strony, nie mogą wpłynąć na jakość realizowanej usługi i na wysokość ceny za realizację usługi. Zmiana musi być dokonana w formie pisemnej. Do dokonania zmiany wymagane jest zawarcie stosownego aneksu. 2) zmiany osób wykonujących usługę: W przypadku zaistnienia okoliczności uniemożliwiających przeprowadzenie zajęć przez osoby wskazane przez Wykonawcę w ofercie na skutek nieprzewidzianych okoliczności, np. choroby, zgonu trenerów/wykładowców/szkoleniowców Wykonawca ma obowiązek przedstawić dokumenty potwierdzające zaistniały fakt i zapewnić osoby na zastępstw o takich samych lub wyższych kwalifikacjach i doświadczeniu zawodowym wymaganym przez Zamawiającego. Powyższa zmiana wymaga akceptacji Zamawiającego ale nie wymaga zmian w umowie i sporządzenia aneksu. 3) zmiany liczby osób skierowanych na szkolenie Zamawiający dopuszcza zaistnienie okoliczności uniemożliwiających skierowanie na szkolenie liczby osób ustalonej w umowie. Powyższa zmiana nie wymaga zmian w umowie i sporządzenia aneksu

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.puplosice.pl zakładka Urząd/Zamówienia Publiczne powyżej 14 000 Euro/RP.4231.3.25.2014.PO
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy w Łosicach ul. Narutowicza 6, 08-200 Łosice, pokój 63.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.04.2014 godzina 10:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy w Łosicach ul. Narutowicza 6, 08-200 Łosice, sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Szkolenie jest organizowane z związku z realizacją przez Powiat Łosicki/Powiatowy Urząd Pracy w Łosicach w partnerstwie z Urzędem Miasta i Gminy w Łosicach/Miejsko-Gminnym Ośrodkiem Pomocy Społecznej w Łosicach projektu Twoja szansa na pracę współfinansowanym przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Priorytetu VI, Działania 6.1, Poddziałania 6.1.1 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Ogłoszenie o udzieleniu zamówieniu.pdf (260kB) pdf

Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty.pdf (66kB) pdf

Specyfikacja_Istotnych_Warunkˇw_Zamˇwienia.pdf (1052kB) pdf

Za-_Nr_1_do_SIWZ_Wzˇr_umowy.pdf (330kB) pdf

Za-_Nr_2_do_SIWZ_Formularz_ofertowy.pdf (170kB) pdf

Zał_Nr_2_do_SIWZ _Formularz_Ofertowy.doc (462kB) word

Za-_Nr_3_do_SIWZ_OÂwiadczenie.pdf (43kB) pdf

Zał_Nr_3_Oświadczenie.doc (424kB) word

Zał_Nr_4_do_SIWZ_Wykaz wykonanych usług.pdf (41kB) pdf

Zał_Nr_4_Wykaz_ usług.doc (429kB) word

Zał_Nr_5_do_SIWZ_Wykaz bazy lokalowej i techniczno dydaktycznej.pdf (83kB) pdf

Zał_Nr_5_do_SIWZ_Wykaz_bazy_lokalowej.doc (441kB) word

Zał_Nr_6_do_SIWZ_Wykaz osób przewidzianych do realizacji.pdf (49kB) pdf

Zał_Nr_6_do_SIWZ_Wykaz_osób.doc (435kB) word

Zał_Nr_6a_do_SIWZ_Wykaz_przeprowadzonych_szkoleń.pdf (38kB) pdf

Zał_Nr_6a_do_SIWZ_Wykaz_szkolen.doc (434kB) word

Zał_Nr_7_do_SIWZ_Oświadczenie Wykonawcy.pdf (40kB) pdf

Zał_Nr_7_do_SIWZ_Oświadczenie_Wykonawcy.doc (431kB) word

Zał_Nr_8_do_SIWZ_Oświadczenie Wykonawcy.pdf (40kB) pdf

Zał_Nr_8_do_SIWZ _Oświadczenie_Wykonawcy.doc (431kB) word

Zał_Nr_9_do_SIWZ_Lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej.pdf (44kB) pdf

Zał_nr_9_do_SIWZ_grupa kapitałowa.doc (435kB) word

metryczka


Opublikował: Agnieszka Chomiuk (4 kwietnia 2014, 08:27:29)

Ostatnia zmiana: Agnieszka Chomiuk (9 maja 2014, 07:52:49)
Zmieniono: korekta redakcyjna

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 771